Odpowiedni marketing strony internetowej w pigulce

Zapraszamy do frywolnych dyskusji na naszym forum.
mariusznowak
Posty: 26
Rejestracja: 13 maja 2016, 12:19

Odpowiedni marketing strony internetowej w pigulce

Postautor: mariusznowak » 03 gru 2017, 16:52

Wykonanie samej strony internetowej to już obecnie zdecydowanie za mało. Minęły już dawno czasy, w których strony internetowe samoczynnie się pozycjonowały i uzyskiwały zadowalające wyniki bez nakładu pracy. Teraz sytuacja uległa diametralnej zmianie i wypozycjonowanie strony internetowej nawet na bardzo mało konkurencyjne frazy wymaga dużej wiedzy i nakładu pracy.

Czemu tak jest i co uległo zmianie na przestrzeni tych lat?

Po pierwsze zwiększyła się konkurencja w Internecie. Obecnie praktycznie każdy biznes jest oparty o stronę internetową. Nie ma znaczenia, czy jest to lokalny fryzjer czy ogólnopolski producent drzwi. Każda z wymienionych firm posiada stronę internetową, która odzwierciedla jej zakres usług w Internecie. Taki postęp wymusił modyfikacje w algorytmach wyszukiwarek i podejście do promowania strony internetowej. Nie wystarczy już wyłącznie stworzenie strony internetowej. Jest to dopiero początek. Następnym korkiem jest pozycjonowanie swojej strony internetowej. Form reklamy jest kilka. Niemniej jednak najbardziej znaną jest pozycjonowanie strony internetowej w wynikach wyszukiwarki. Polega ona na wybraniu odpowiedniego słowa kluczowego: strony internetowe Radom lub zestawu haseł, na które strona internetowa powinna być na pierwszych pozycjach w wynikach. Zazwyczaj strony internetowe są pozycjonowane na więcej niż jedno słowo kluczowe. Do skutecznej promocji strony internetowej trzeba wybrać ich przynajmniej parę. Dzięki takiemu podejściu, pozycjonowane strony internetowe osiągają znacznie wyższe rezultaty w wynikach wyszukiwań.

Drugi sposób promocji strony internetowej to marketing szeptany. Polega on na dodawaniu wpisów na różnego typu serwisach internetowych. Wpisy te powinny zachęcić potencjalnych kontrahentów do odwiedzenia promowanej strony internetowej. Jeśli nasza firma jest producentem lub dystrybutorem unikalnego produktu, można tworzyć wpisy bez linków. Wtedy zachęcamy podczas dyskusji do samodzielnego wyszukania sprzedawanego przez naszą firmę produktu. Marketing szeptany to raczej uzupełnienie pozycjonowania strony internetowej. Znaczna część osób szuka firm bezpośrednio w wynikach wyszukiwarek.

Kolejny sposób reklamy strony internetowej to różnego typu serwisy społecznościowe. Najpopularniejszy jest FaceBook, który oferuje znaczne możliwości marketingowe. Szczególnie przydatny dla stron internetowych, które oferują często kupowane dobra materialne. Idealnie sprawdzi się do promocji odzieży czy usług firm lokalnych. Gorzej już będzie z promocją strony internetowej, która oferuje rzadko kupowane usługi.

Wróć do „Rozmowy na każdy temat”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość